Nesprávny autorizačný kód pri transfere domény do HostCreators
Ak ste vykonali transfer domény z inej webhostingovej spoločnosti ku nám, do HostCreators, ale transfer bol neúspešný kvôli nesprávnemu autorizačnému kódu, nemusíte čakať na podporu. Autorizačný kód domény môžete pohodlne zadať znova cez WebAdmin.
Je možné, že autorizačný kód, ktorý ste zadali pri transfere domény bol správny, len sa vám k nemu priplietol neviditeľný znak, alebo ste ho neskopírovali celý.
Ak ste si nie istý, či máte správny auth ID (autorizačný kód) k doméne, ktorú chcete trasnfernuť ku nám, vypýtajte si ho od webhostingovej firmy, v ktorej máte doménu registrovanú.
Kam zadať správny autorizačný kód?
Autorizačný kód domény môžete zadať cez WebAdmin priamo v doméne v sekcii Správa domény.
Prihláste sa do WebAdminu a prejdite do domény, ktorú sa ku nám snažíte presunúť. Aj keď bol tranfer neúspešný, doména bude v našom webadmine viditeľná.
Následne prejdite do sekcie Správa domény, kde už budete vidieť informáciu o neúspešnom transfere a tlačidlo, cez ktoré môžete zadať správny autorizačný kód.
Po kliknutí na tlačidlo Zadať autorizačný kód, sa vám zobrazí popup okno s textovým políčkom, do ktorého zadáte autorizačný kód.
Kliknite na tlačidlo odoslať a počkajte. Ak ste zadali autorizačný kód, cca do troch minút sa prejavia zmeny a vaša doména bude u nás.
Ak by ste v sekcii Správa domény, nemali možnosť zadať nový autorizačný kód, prosíme kontaktujte našu podporu.
V akom stave je transfernutá doména?
Pri doméne, ktorú ku nám transfernete, nechávame nastavené pôvodné DNS záznamy (nasmerovné na predošlí hosting), aby nedošlo k výpadku webstránky a emailov.
Odporúčame vám, najprv si premigrovať emaily, dáta a databázy. DNS záznamy na nás zmeňte až úplne nakoniec.