Nefungujú mi webstránky na VPS. Čo mám robiť?
V prípade nefunkčnosti web stránok na menežovanom VPS a virtuálnom provideri si viete vo väčšine prípadov pomôcť cez nástroje v našom WebAdmine aj vy sami.
Najprv si podľa chybovej hlášky, ktorú Vám ukazuje web stránka pozrite postup pri jej odstránení v našej pomoci v časti Chybové hlášky.
Dostupnosť serverových služieb
Ak ste nenašli chybu medzi chybovými hláškami a nevyriešili ste nefunkčnosť web stránok, skontrolujte si stav všetkých serverových služieb, ktoré máte na VPS cez WebAdmin v náhľade Vášho virtuálneho servera:
- Nginx + Apache + HA
- OpenLiteSpeed
- PHP
- Databázy
Nemusíte mať nutne všetky tieto služby viditeľné v náhľade VPS.
V prípade, že sa Vám pri niektorom serveri, PHP, alebo databáze zobrazuje v stĺpci Stav červený nápis ERR reštartnite konkrétnu šlužbu a počkajte kým sa dotočí koliečko. Ak by sa aj po dotočení koliečka zobrazovalo ERR kliknite na tlačidlo "Obnoviť" v pravom rohu sekcie a skontrolujte to znova.
Ak stále vidíte ERR pri službách, ktoré ste reštartovali, prejdite nižšie a v grafe, ktorý zobrazuje využívanie operačnej pamäte (RAM) pozrite, či nie je RAM úplne "vyžratá" (vtedy zelená výplň siaha hore až po žltú prerušovanú čiaru).
Ak áno, reštartnite súhrnne všetky PHP v časti Serverové služby vyššie, alebo ak viete na ktorých verziách php bežia Vaše weby, reštartnite jednotlivo iba konkrétne verzie php. Vtedy sa ukončia všetky bežiace procesy na VPS. Tie boli s najväčšou pravdepodobnosťou príčinou využívania všetkej dostupnej RAMky.
Ak sa Vám stále problém nepodarilo vyriešiť kontaktujte našu podporu.